Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine B2B Extra Lux d.o.o.

Namen teh pogojev poslovanja je jasno definirati prodajne pogoje med ponudnikom in njegovimi kupci. Po pogodbi se kot kupec razume vsaka pravna oseba (oz. fizična oseba), ki je opravila nakup na spletni strani spletne trgovine B2B Extra Lux.

Spletna trgovina B2B Extra Lux je spletna trgovina, ki jo upravlja Extra Lux d.o.o., Brnčičeva 17B, 1000 Ljubljana.

Naslednji splošni pogoji veljajo za vse dobave in ponudbe prodajalca Extra Lux d.o.o.. Sklicevanje kupcev na lastne standarde ali prodajne pogoje se zato ne upošteva.

  1. Registracija kupcev:

    Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

    Registracija kupcev je mogoča prek spleta, kjer kupci vnesejo svoje podatke v obrazec za registracijo v spletni trgovini. Na podlagi podatkov jim uredniki določijo uporabniško ime in geslo, in ga posredujejo po elektronski pošti.

    Registracija je možna tudi tako, da uredniki samostojno vnesejo vse podatke o kupcu in le temu posredujejo uporabniško ime in geslo.

    Registrirani uporabniki imajo možnost pregledovati vse podrobnosti svojega računa in pregledati pretekle nakupe.

  2. Spletni katalog izdelkov:

    Splošen prodajni katalog izdelkov brez cen je dostopen vsem uporabnikom, za uporabo pa je potrebna prijava.

    Spletni katalog omogoča pregled prodajnega programa. Izdelki so urejeni v skupine (kategorije, podkategorije), predstavljeni so z nazivom, proizvajalcem, opisom in slikami.

    Kupci v katalogu vidijo izdelke iz svoje pogodbe z dogovorjenimi cenami. Glede na dogovor so ostali izdelki iz ponudbe nekaterim uporabnikom vidnim po rednih cenah ali pa brez cen. Za izdelke, ki nimajo cen lahko kupec pošlje povpraševanje s katerim bo pridobil ceno za željeni izdelek.

  3. Naročila, dostava:

    Prijavljeni uporabniki lahko izdelke iz kataloga dodajajo v košarico in izvajali naročila.

    Za hitrejše nakupovanje je omogočeno nakupovanje iz seznama priljubljenih izdelkov, ki si jih vsak uporabnik določi sam.

    Po potrditvi naročila vsak uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti o naročenih izdelkih in izdelkih, ki bodo dobavljena.

    Pred potrditvijo naročila kupec izbere naslov za dostavo. Naslove za dostavo si kupec lahko vnese predhodno in potem pred potrditvijo samo izbere iz seznama že shranjenih dostavnih mest.

    Za dostavo skrbi podjetje Extra Lux ali pa se blago pošlje po pošti. Omogočena bo tudi nujna dostava, vendar samo za izdelke, ki bodo posebej označeni za nujno dostavo.

  4. Dobavni rok:

    Predvideni rok dobave je odvisen od proizvodov. oz. razpoložljivosti vsakega izdelka, o čemer so kupci obveščeni ob naročilu. O morebitnem podaljšanju dobavnega roka bodo kupci posebej obveščeni.

    Pri vsakem izdelku je tudi prikazano ali je izdelek na zalogi ali ne.

  5. Vračila in reklamacije:

    Rok za reševanje reklamacije glede kvalitete in količine je 8 dni po prejemu blaga, ostalih razlogov za vračilov, kot je napačno naročeno blago ne sprejemamo, razen v izjemnih primerih. V takih primerih se zaračuna 5 EUR administrativnih in manipulativnih stroškov. Kupec mora za vračilo ali reklamacijo blaga kontaktirat reklamacijsko službo na reklamacije@extra-lux.si ali telefon 01 5854 682 ter navede reklamirane artikle, količino in vzrok za vračilo ter številko dokumenta (št. dobavnice Extra Lux). V primeru odobritve reklamacije vam izdamo vračilni nalog s katerim lahko blago vrnete. Brez vračilnega naloga vračilo ni mogoče.

  6. Račun:

    Računi se pošiljajo skladno z določili pogodbe.

    Računi se pošiljajo po pošti ali preko e-računa, če kupec posluje na ta način.

    V kolikor kupec računa ne plača v roku, se mu do plačila ne dobavlja novih artiklov iz spletne trgovine B2B ali direktne prodaje.

  7. Slike:

    Slike so simboličnega značaja in si pridružujemo pravico, da slika ni točna ponazoritev dejanskega izdelka

  8. Varstvo podatkov:

    Naši postopki za varstvo podatkov, so v skladu s predpisi Republike Slovenije o varstvu podatkov.

    Kupec se strinja, da prodajalec lahko obdeluje, hrani in uporablja podatke o strankah, ki jih prejme v zvezi s poslom, razen takih, ki so zaupne narave.

    Prodajalec uporablja strankin E-poštni naslov samo za informiranje kupca glede posla ali (če se kupec s tem strinja) za obveščanje o novostih, akcijah in podobno.

    Prodajalec ne bo posredoval osebnih podatkov o strankah tretjim osebam. Izjemoma to sme storiti bodisi na željo kupca ali, če to posel zahteva (n. pr. reševanje reklamacij). V takih primerih se obseg prenesenih podatkov omeji na najnižjo potrebno raven.

    Stranka mora biti obveščena in imeti možnost, da popravi, blokira in izbriše svoje osebne podatke iz evidence prodajalca, razen v primeru, ko jih prodajalec potrebuje iz davčnih razlogov oz. upravičenih zahtev državnih organov.

  9. Razno:

    Poleg teh prodajnih pogojev se v razmerju med strankama uporabljajo tudi veljavni predpisi, ki urejajo to področje.

    Vse morebitne spore izvirajoče iz poslov, sklenjenih po teh prodajnih pogojih bodo stranke reševale predvsem na sporazumen način, v nasprotnem pa bo o sporih odločalo sodišče po sedežu prodajalca in po pravu RS.

V primeru, da ena ali več zgoraj navedenih določb je, ali postane neveljavna, to na veljavnost preostalih določb ne vpliva. Stranke bodo poskušale nadomestiti neveljavne določbe z veljavnimi, ki so najbližje pogodbenim namenom.