Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine B2B Extra Lux d.o.o.

Namen teh pogojev poslovanja je jasno definirati prodajne pogoje med ponudnikom in njegovimi kupci. Po pogodbi se kot kupec razume vsaka pravna oseba (oz. fizična oseba), ki je opravila nakup na spletni strani spletne trgovine B2B Extra Lux.

Spletna trgovina B2B Extra Lux je spletna trgovina, ki jo upravlja Extra Lux d.o.o., Brnčičeva 17B, 1231 Ljubljana.

Naslednji splošni pogoji veljajo za vse dobave in ponudbe prodajalca Extra Lux d.o.o.. Sklicevanje kupcev na lastne standarde ali prodajne pogoje se zato ne upošteva.

  1. Registracija kupcev:

    Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

    Registracija kupcev je mogoča prek spleta, kjer kupci vnesejo svoje podatke v obrazec za registracijo v spletni trgovini. Na podlagi podatkov jim uredniki določijo uporabniško ime in geslo, ki vam ga nato posredujejo po elektronski pošti.

    Registracija je možna tudi tako, da uredniki samostojno vnesejo vse podatke o kupcu in le temu posredujejo uporabniško ime in geslo.

    Registrirani uporabniki imajo možnost pregledovati vse podrobnosti svojega računa in pregledovati pretekle nakupe.

  2. Spletni katalog izdelkov:

    Splošen prodajni katalog izdelkov brez cen je dostopen vsem obiskovalcem strani, za dostop do cenika pa je potrebna prijava.

    Spletni katalog omogoča pregled prodajnega programa. Izdelki so urejeni v skupine (kategorije, podkategorije), predstavljeni so z nazivom, proizvajalcem, opisom in slikami.

    Kupci v katalogu vidijo izdelke iz svojega nabora z dogovorjenimi cenami. Glede na dogovor so ostali izdelki iz ponudbe nekaterim uporabnikom vidni po rednih cenah oz. sploh niso vidni. 

  3. Naročila, dostava:

    Prijavljeni uporabniki lahko izdelke iz kataloga dodajajo v košarico in oddajo naročila.

    Za hitrejše nakupovanje je omogočeno nakupovanje iz seznama priljubljenih izdelkov, ki si jih vsak uporabnik določi sam.

    Upravljalec kupcu lahko predhodno vnese več naslovov za dostavo. Pred samo potrditvijo naročila nato kupec iz seznama že shranjenih dostavnih mest samo izbere željeni naslov.

    Po potrditvi naročila vsak uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti o naročenih izdelkih in izdelkih, ki bodo dobavljeni.

    Za dostavo skrbi podjetje Extra Lux ali pa vam blago dostavi pogodbeni partnerOmogočena je tudi nujna dostava, vendar samo za izdelke, ki bodo posebej označeni za nujno dostavo. Uporabnik lahko izbere možnost osebnega dviga tudi na lokaciji prodajalca.

  4. Dobavni rok:

    Predvideni rok dobave je odvisen od proizvodov. oz. razpoložljivosti vsakega izdelka, o čemer so kupci seznanjeni na strani določenega izdelka. O morebitnem podaljšanju dobavnega roka bodo kupci posegej obveščeni s strani njihovih skrbnikov.

  5. Vračila in reklamacije:

    Rok za reševanje reklamacije glede kvalitete in količine izdelkov je 8 dni po prejemu blaga, ostalih razlogov za vračilo kot je napačno naročeno blago, ne sprejemamo, razen v izjemnih primerih. V takih primerih se zaračuna 5 EUR administrativnih in manipulativnih stroškov. Kupec mora za vračilo ali reklamacijo blaga kontaktirati reklamacijsko službo na reklamacije@extra-lux.si ali na telefon 080 62 62 ter navesti reklamirane izdelke, količino in vzrok za vračilo ter številko dokumenta (št. dobavnice Extra Lux). V primeru odobritve reklamacije vam izdamo vračilni nalog, s katerim lahko blago vrnete. Brez vračilnega naloga vračilo ni mogoče.

  6. Račun:

    Računi se pošiljajo skladno z dogovorom med kupcem in prodajalcem.

    Računi se pošiljajo po pošti ali v elektronski obliki, če kupec posluje na ta način.

    V kolikor kupec računa ne plača v roku, mu lahko prodajalec blokira dobavo novih naročil iz spletne trgovine ali direktne prodaje.

  7. Slike:

    Slike so simboličnega značaja in si pridružujemo pravico, da le te niso točna ponazoritev dejanskega izdelka.

  8. Razno:

    Poleg teh prodajnih pogojev se v razmerju med strankama uporabljajo tudi veljavni predpisi, ki urejajo to področje.

    Vse morebitne spore izvirajoče iz poslov, sklenjenih po teh prodajnih pogojih bodo stranke reševale predvsem na sporazumen način, v nasprotnem primeru pa bo o sporih odločalo sodišče v Ljubljani v skladu s pravom RS.

    V primeru, da ena ali več zgoraj navedenih določb postane neveljavna, to na veljavnost preostalih določb ne vpliva. Stranke bodo poskušale nadomestiti neveljavne določbe z veljavnimi, ki so najbližje pogodbenim namenom.